Visio App kaatuu käynnistyksessä

Joissain tapauksissa Visio App voi kaatua käynnistymisen yhteydessä

Tähän on muutama ratkaisuvaihtoehto:

Tehdasasetusten palautus:

  1. Yritä avata Visio App manuaalisesti sovelluksista
  2. Vision aloitusvalikossa, paina Fidelix-logoa yli 5 sekuntia.
  3. Hyväksy tehdasasetusten palautus. HUOM! Tämä poistaa asetukset ja käyttäjädatan!
  4. Suorita ja konfiguroi ensikäynnistyksen asetusvelho.


Päivitys / uudelleenasennus:

Yritä päivittää tai uudelleenasentaa Visio App ja Visio Web App

Linkki päivitysohjeeseen.


Manuaalinen tiedostopoisto:

  1. "Työpöydällä" tai Android-sovelluksissa, avaa (tiedostoselain) "Explorer"-sovellus
  2. Valitse "Internal memory" -> "Fdx"-kansio
  3. Paina pitkään config.txt ja valitse "Delete"
  4. Käynnistä laite uudelleen
  5. Jos laite kysyy "Launcher"-valintaa, valitse "Visio App" ja "Always"
  6. Suorita ja konfiguroi ensikäynnistyksen asetusvelho.